موسسه حقوقی ثبتی مشهور

موسسه حقوقی مشهور برترین برند خدمات حقوقی، ثبتی و مهاجرتی در کشور است. مشاوره رایگان از طریق شماره ۴۳۰۰۰۴۳۰-۰۲۱

موسسه حقوقی ثبتی مشهور

موسسه حقوقی مشهور برترین برند خدمات حقوقی، ثبتی و مهاجرتی در کشور است. مشاوره رایگان از طریق شماره ۴۳۰۰۰۴۳۰-۰۲۱

ثبت شرکت در کشورهای مختلف جهان

ثبت شرکت در ایران و اقصی نقاط جهان


همانطور که در مقالات پیشین اشاره نمودیم، یکی از پر متقاضی ترین خدماتی که در ایران ارائه می گردد خدمات ثبتی اعم از ثبت شرکت و ثبت برند است. خدمات ثبتی در همه کشورهای جهان دارای متقاضیان بسیار زیادی است چرا که بهترین شروع فرآیند کسب و کار در کشورهای پیشرفته و مترقی  دنیا ثبت شرکت و فعالیت در قالب یک ساختار محکم و ساده است.


ثبت شرکت در ترکیه

کشور ترکیه به دلیل نزدیکی به کشورمان و به دلیل جذابیت های دیگری که دارد موفق شده است تجار بسیار زیادی از ایران را جذب خود نماید. فرآیند ثبت شرکت در ترکیه معمولاً در کمتر از یک هفته انجام می شود. برای آشنایی با فرآیند ثبت شرکت در ترکیه بر روی لینک مذکور کلیک نمایید.


ثبت شرکت در  ارمنستان

یکی دیگر از همسایگان کشورمان کشور ارمنستان است. هزینه های ثبت شرکتها در کشور ارمنستان به نسبت بسیاری از کشورهای دیگر جهان پایین تر است و همچنین یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت در ارمنستان این است که این کشور دارای ثبات اقتصادی خوبی است و این مساله برای اشخاص متقاضی ثبت شرکت در ارمنستان بسیار مهم و تعیین کننده است.


ثبت شرکت در عمان

با توجه به مشکلات بوجود آمده در روابط سیاسی فی مابین ایران و امارات و همچنین به دلیل سهولت های فراوان کسب و کار و تجارت در کشور عمان، ثبت شرکت در عمان خصوصاً در سال های اخیر دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین هم میهنانمان شده است. 


ثبت شرکت در کانادا

کانادا کشوری بسیار بزرگ و پیشرفته در قارّه آمریکا است. ثبت شرکت در کانادا  بیشتر از این جهت در بین ایرانی های عزیز دارای جذّابیت و محبوبیت است که یکی از راه های مهاجرت و اخذ اقامت کشور کانادا، ثبت شرکت در این کشور است.


ثبت شرکت در آمریکا

بزرگترین اقتصاد جهان با اختلاف زیاد در اختیار آمریکا است و همچنین بزرگترین و پر سودترین شرکت های دنیا در آمریکا حضور دارند و همین موضوع به تنهایی کافی است که ثبت شرکت در آمریکا بسیار پر متقاضی باشد. نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که علی رغم سیاست های سختگیرانه مهاجرتی فعلی که خصوصاً برای ایرانی های عزیز وجود دارد، همچنان راه هایی وجود دارد که ایرانی های عزیز اقدام به ثبت شرکت در آمریکا بنمایند.


برای ثبت شرکت در کشورهای مختلف به کجا مراجعه نماییم؟

ثبت شرکت در ایران و کشورهای دیگر از امور تخصصی ای که نیاز به تجربه کافی و آشنایی با قوانین ایران و کشورهای دیگر دارد. چنانچه شما هم تمایل به ثبت شرکت در کشورهای پیش گفته و یا کشورهای دیگر دارید توصیه می نماییم قبل از هر اقدامی ضمن تماس با موسسه حقوقی مشهور از راهنمایی ها و مشاوره های کاملاً تخصصی کارشناسان با تجربه و وکلای خبره موسسه بهره مند گردید.


همچنین از دیگر خدمات تخصصی ای که توسط موسسه حقوقی مشهور ارائه می گردد می توان به مواردی نظیر طلاق توافقی بدون حضور زوجین ، کد اقتصادی ، رتبه بندی شرکت ، وکیل مهریه ، ثبت طرح صنعتی و مواردی نظیر آن اشاره نمود.


آدرس وبسایت موسسه: https://www.mashhoor.ir

شماره تماس موسسه: 02143000430

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.